Hyppige spørgsmål

Bestilling

Kan jeg afbryde min bestilling?

Desværre kan en bestilling kun annulleres, hvis bestillingen endnu ikke er behandlet. Kontakt os venligst via chatten på vores hjemmeside.

Hvilke betalingsmetoder er der?

Du kan vælge mellem:

  • Kreditkort
  • Visa DANkort
  • Klarna
  • PayPal

Om vores produkter

Er produkterne designet til vægttab, selv uden fysisk aktiviteter og diæt?

Alle vores produkter øger effekten af ​​en diæt og fysisk aktivitet. Hastigheden og vægttabet afhænger af hver person. Faktorer som alder, sundhed, livsstil, startvægt og vægttabsmål bør tages i betragtning. Kosttilskud er ikke en erstatning for en varieret kost og en sund livsstil. En afbalanceret kost og en sund livsstil er vigtig.

Hvor lang tid skal jeg bruge kosttilskud?

Det anbefales at tage kosttilskud i 3 måneder for maksimal effekt. 

Kan jeg stoppe med at tage min medicin, hvis jeg tager kosttilskud?

Nej! Kosttilskud kan ikke erstatte medicin ordineret af en læge. Hvis du bruger receptpligtig medicin, skal du konsultere din læge, inden du begynder på kosttilskud.

Jeg har en diagnosticeret sygdom eller tager permanent medicin. Kan jeg bruge kosttilskud ved siden af?

Hvis du har helbredsproblemer, skal du først kontakte din læge, inden du tager et kosttilskud.

Er kosttilskudene sikre at indtage?

Alle vores kosttilskud har ingredienser af høj kvalitet fra pålidelige kilder. Alle ingredienser og partier af produkter er testet for potentielt skadelige tungmetaller og mikroorganismer. Vores produkter indeholder næringsstofkoncentrater eller andre stoffer med ernæringsmæssige eller fysiologiske virkninger.

SimJOY kosttilskud fremstilles efter GMP- og HACCP -standarder i moderne produktionsanlæg i EU. Alle kosttilskud er EFSA-kompatible. Kosttilskud er ikke beregnet til at erstatte en afbalanceret kost, men til at supplere den.

Kan gravide eller ammende kvinder bruge kosttilskud?

Kosttilskud med henblik på vægttab anbefales ikke til gravide eller ammende kvinder. I dette tilfælde skal du først konsultere din læge, inden du starter med at indtage et således kosttilskud. 

Kan mindreårige bruge produkterne?

Vores kosttilskud med henblik på vægttab er udviklet til voksne. Kontakt din læge, inden du giver kosttilskud til dit barn.

Har du brug for hjælp til at vælge det rigtige produkt? Vil du forbedre dit helbred, men ved ikke, hvor du skal starte?

Du kan bruge chatten på vores hjemmeside til at få al den information, du har brug for!

Returnering af produkter

Kan jeg returnere de bestilte produkter?

I henhold til Generelle vilkår og betingelser kan bestilte produkter returneres inden for 30 dage efter købet. Vi refunderer kun værdien af produktet/erne, eksklusiv forsendelsesomkostninger.

Hvordan kan jeg returnere et produkt?

Send os en e-mail, inden du sender noget tilbage til os, så vi kan behandle din returanmodning rettidigt og vejlede dig omkring evt. produkter der skal sendes retur. I emailen til os, send os udfyldt returformular og faktura. Kontakt os venligst via chatten på vores hjemmeside. Hvis produkter skal returneres, bedes de sendes til følgende adresse: Sensilab, Obrtna Cona 30, 1370 Logatec, Slovenia

Hvor lang tid tager det at få mine penge tilbage?

En tilbagebetaling foretages inden for 30 dage efter, at vi har behandlet din anmodning eller modtaget returpakken.

Omkostninger og levering

Hvordan foregår leveringen?

Leveringen udføres af kurertjenesten GLS.

Hvad koster leveringen?

Levering koster 49,- kr ved køb op til 369,- kr. Ved køb over 369,- kr er leveringen gratis

Hvor lang tid tager en levering?

Produkterne leveres inden for 3-6 hverdage (mand.-fred.). Årsagen til dette er, at produkterne muligvis sendes med et par dages forsinkelse på grund af stor efterspørgsel. Produkterne sendes fra Slovenien, hvilket også tilføjer et par dage til leveringstiden.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

Hvis du normalt ikke er hjemme på arbejdsdage, anbefaler vi, at du bruger adressen på din arbejdsplads som leveringsadresse. Hvis GLS ikke kan levere pakken, sender de dig en sms, hvor og hvornår du kan hente din pakke hos nærmeste pakkebutik.

Min konto

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke længere ønsker at modtage e-mails?

Gå til nyhedsbrevet siden under Min konto. Der kan du administrere dine e-mailsindstillinger.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg glemmer mit kodeord?

Klik på knappen "Log ind" for at indtaste din e-mail adresse, og klik derefter på knappen "Glemt min adgangskode". Du modtager et link til at genindstille din adgangskode og oprette et nyt. 

Fandt du ikke de svar, du leder efter?

Du kan bruge chatten på vores hjemmeside og få svar på dine spørgsmål der!