Sensilab abonnementer

Vi ved, at det kan være besværligt at bestille produkter hver måned. At afgive en ny ordre hver gang, finde dit kreditkort, udfylde dine leverings- og betalingsoplysninger for 100. gang... Vi er alle trætte af det.

Vi ønsker, at din shoppingoplevelse hos os skal være let og behagelig derfor introducerer vi nu abonnementsbestillinger! Abonnement på vores tilbagevendende ordrer vil gøre din shopping mere bekvem, så du helt kan glemme købsprocessen og fokusere på at få den sunde livsstil, du altid har ønsket dig.

Hvad er abonnementsordrer?

Abonnementsordrer er tilbagevendende ordrer, der automatisk placeres, faktureres og sendes til din adresse med jævne mellemrum. Når du har afgivet en abonnementsordre, er det eneste, du skal gøre, at læne dig tilbage, slappe af og vente på, at dine ordrer bliver leveret til din dør.

Når tiden for en genbestilling af dine valgte varer er inde, opretter vores system automatisk en ordre for dig, giver dig besked om ordreafgivelsen og sender dine produkter til dig. Vi timer de tilbagevendende ordrer perfekt, så du aldrig løber tør for lagerbeholdning og ikke står tilbage med et overskud af produkter.

Kan jeg abonnere på et hvilket som helst produkt, jeg ønsker?

De fleste af Sensilabs produkter kan du abonnere på og dermed få leveret med jævne mellemrum. Abonnementsmuligheden er meget nem at genkende. Du skal blot gå til en hvilken som helst produktside og tjekke produktkassen produkter, der er tilgængelige på abonnement, har en særlig rabat, som kun er tilgængelig, hvis du abonnerer på dem.

Abonnementer er muligvis ikke tilgængelige under særlige kampagnearrangementer, som f.eks. Black Friday, eller for produkter, der ikke er beregnet til at blive solgt regelmæssigt.

Jeg har bestilt en særlig 90 dages pakke hvornår modtager jeg min næste automatiske ordre?

Bare rolig! Alle vores abonnementer er personligt tilpasset ned til mindste detalje. Vi kontrollerer, hvad du har bestilt, og hvornår din forsyning løber ud, og sørger for, at vores lager sender din næste pakke i tide.

Jeg er abonneret på flere forskellige produkter med forskellige pakkestørrelser hvordan vil jeg modtage dem?

Hvis du er abonneret på flere produkter med forskellige pakkestørrelser og afsendelsesintervaller, vil du modtage hvert enkelt produkt individuelt, når dit lager løber ud.

Jeg ønsker ikke at binde mig for livet hvad gør jeg, hvis jeg beslutter mig for at opsige abonnementet?

Det er nemt. Vores abonnementer er ikke til for at lokke dig til at bestille ting, du ikke ønsker eller har brug for. Vi ønsker blot at gøre dine indkøb mere bekvemme. Du kan opsige dit abonnement når som helst. Derfor er det også nemt at opsige et abonnement - du skal blot gøre et af følgende:

  • Åbn afsnittet om dit abonnementshåndteringscenter i din profil i din webbutik og annullér abonnementet.
  • Klik på annulleringslinket i den meddelelse, som du får et par dage før din abonnementsbestilling sendes af sted.
  • Kontakt vores kundeservice via e-mail (info@slimmium.dk) eller start en chat med dem via vores chatbot, og de vil annullere abonnementet for dig.

Hvordan kan jeg få adgang til mit center for abonnementsadministration?

1. Log ind på din Sensilab butikskonto (eller opret en, hvis du ikke har en konto), gå til "Mine abonnementer" og vælg det abonnement, du gerne vil administrere.

2. På den enkelte abonnementsadministrationsside kan du:

  1. øge mængden af produkter, du modtager i dit abonnement,
  2. sætte dit abonnement på pause og genaktivere det igen,
  3. opsige dit abonnement,
  4. ændre gentagelsen af dit abonnement, hvis du ønsker at modtage produktet mere eller mindre hyppigt
  5. springe den næste tilbagevendende bestilling over (alle de følgende bestillinger vil blive sendt, kun én vil blive springet over),
  6. ændre din leveringsadresse,
  7. redigere din faktureringsadresse.

Jeg skal være væk i en måned kan jeg sætte mit abonnement på pause?

Ja! Du skal blot logge ind på din butiksprofil og vælge enten at sætte abonnementet midlertidigt på pause eller springe din næste abonnementsordre over - du kan altid indstille det tilbage til en månedlig gentagelse.

I din profil vil du også kunne se den nøjagtige dato for den næste planlagte forsendelse for hvert af dine abonnementer.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

Bare rolig, din pakke dukker ikke bare op ud af det blå. Vi giver dig besked et par dage før dine produkter pakkes og sendes med alle oplysninger om din kommende levering, herunder de bestilte produkter, prisen for ordren, rabatter og gaver, som du modtager som en del af dit abonnement.

Afhængigt af land og den valgte leveringsform kan du også modtage yderligere oplysninger om ordren fra kureren.

Kan jeg kun betale med et kreditkort?

Nej. I denne henseende er abonnementsordrer ikke anderledes end almindelige ordrer vi accepterer alle betalingsmetoder.

Bliver min ordre altid leveret til tiden?

Vi reserverer produkter til vores abonnerede kunder og gør vores bedste for at levere hver enkelt abonnementsordre. Nogle gange kan vi dog løbe tør for lagerbeholdning på grund af ting, som vi ikke har indflydelse på, f.eks. forsinkelser i leveringen af ingredienser eller tekniske forsinkelser i vores produktionsfaciliteter.

Hvis det sker, vil du blive kontaktet af vores kundeservice og få mulighed for enten at:

midlertidigt at få et passende erstatningsprodukt, der har lignende ingredienser og virkninger som det, du er abonneret på, eller
vente på, at produktet igen bliver på lager, og få det leveret til dig, så snart det sker.

Jeg har en rabatkupon; hvordan påvirker det min abonnementsbestilling?

Vi reserverer produkter til vores abonnementskunder og gør vores bedste for at levere hver eneste abonnementsordre. Nogle gange, på grund af ting uden for vores kontrol, såsom forsinkelser i leveringen af ingredienser eller tekniske forsinkelser i vores produktionsfaciliteter, kan vi dog løbe tør for lager.

Hvis det sker, vil du blive kontaktet af vores kundesupport og få mulighed for enten:

  1. midlertidigt få et passende erstatningsprodukt, der har lignende ingredienser og virkninger som det, du abonnerer på, eller
  2. vente på, at produktet kommer på lager igen, og få det leveret til dig, så snart det sker.